Wim en Henda Huisman waren de allereerste bewoners van Schoolwerf 68. Het huis waarin dit jubileumjaar de Museumwoning huisvest. Ze waren aanwezig bij de feestelijke opening op 29 november én op 22 mei bij de ontmoeting met burgemeesters Femke Halsema en Hein van der Loo.
Er kwamen zoveel herinneringen naar boven dat Wim er een klein boekje over schreef, getiteld ‘Belevingen van 16 jaar Almere-Haven in 50 jaar Almere’.
Je kunt het hier downloaden.
