Ter viering van 50 jaar Almere heeft de Amsterdamse burgemeester Femke Halsema 22 mei een bezoek gebracht aan Museumwoning het Huis van Haven. Op uitnodiging van burgemeester Hein van der Loo ging zij daar in gesprek met oud-Amsterdammers die nu in Almere wonen.
Publicaties hierover:

Burgemeesters op de foto bij de Museumwoning, samen met twee peetvaarders Jan Frans de Hartog en Brans Stassen.
Bekijk ook onderstaande foto’s van Lex Beers (Fotografie Alexander)



